El sistema de puntuació té una deguda justificació. En una escala que va de l'1 (novel=insuficiente) , al 4 (experto=sobresaliente) , passant pel 2 i 3 (aprendiz=aprobado i avanzado=notable respectivament) , s'avaluen els criteris de qualitat educativa dels continguts.
Estos criteris són fonamentals en l'àmbit educatiu i en el tipus de treball que es requerix, sobretot l´anàlisi del llenguatge poètic. La puntuació de cada un d'estos criteris, serà ponderat amb un 20%. Per a això, justificarem que: La qualitat educativa dels continguts és fonamental per a transmetre informació rellevant sobre el poemari de Miquel Català, de qualitat i útil, perquè la creativitat i la sensibilitat per a comentar poemes és molt important en aquesta UD.
La claredat expressiva té una importància vital a l'hora de transmetre els continguts en nivells d'Educació Secundària. L'originalitat d'allò que s'ha transmés és fonamental en l'àmbit de les llengües per a motivar l'alumne i despertar el seu interés. L'organització en la llengua és important per a transmetre un missatge clar i definit. Diferenciar denotació i connotació es básic per a comprende els continguts de aquests poemes de La nina libél.lula.
Amb estos barems, a partir de les dades que com a professors rebem en el nostre full de càlcul, realitzarem la nota mitjana sobre 10. Este formulari permet realitzar un sondeig sobre les impressions que ha generat el vídeo-tutorial en els que ho han visualitzat, per a així, comptar amb més opinions a més de la del professor a l'hora d'avaluar i que els nostres alumnes han de prendre com a model.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada